• tala_fa'ailoga

Tala Fou

Feso'ota'iga fa'aonaponei e faia se sao taua tele i le fa'aleleia atili o le gaosiga

Faʻatasi ai ma le atinaʻeina o gaosiga faʻaonaponei, o fesoʻotaʻiga e faʻateleina le taua tele i le faʻaleleia o le gaosiga. Faʻafesoʻotaʻi e faʻafesoʻotaʻi ni masini gaogao se lua, ina ia mafai ona tuʻufaʻatasia lelei e ausia le sini o le galuega, fefaʻasoaaʻi punaoa lelei, ma ausia fesoʻotaʻiga faʻalagolago ma fesoʻotaʻiga.O faʻamatalaga ma le eletise e tuʻuina atu e ala i faʻailoga, ma o le galuega faʻasalalau o le autu autu lea o fesoʻotaʻiga.

Feso'ota'iga fa'aonaponei e faia se sao taua tele i le fa'aleleia atili o le gaosiga

Feso'ota'i matafaioi i lo tatou olaga ma le gaosiga o loʻo faʻateleina ma sili atu ona taua, ae ui i lea, o lana matafaioi taua i le taʻaloga e manaʻomia ona manuia mai ana oloa ma le faʻatuatuaina lelei, filifili oloa faʻafesoʻotaʻi maualuga, le ki i le lelei o lo tatou gaosiga ma le ola;i se faafeagai o le a aumaia foi ia i tatou le tele o faafitauli, ona o le tulaga autu connectors o loo i totonu, aemaise lava uaea totonu, e mafai ona vaaia i mata le lavalavā e le mafai ona vaai, o lea i le taimi o le faatauina mai e tatau ona manatua le ituaiga ma foliga, o le sili mo le faʻamautinoaga lelei, mo le mea sese ma le faʻatauvaʻa e faʻafefeteina.

O fesoʻotaʻiga i le mamanu o mea i fafo e mafai ona atagia ai lona faʻatinoga o le siosiomaga, ona o le siosiomaga i fafo e matua faigata lava, o lea ia faʻafetaui i nei siosiomaga lavelave, e mafai ona faʻamautinoa le faʻaogaina o le faʻaogaina o le lauulu, a le o lea e le gata e le mafai ona galue lelei, atonu e iai. matautia.O le taimi nei o loo i ai le tele o le siosiomaga faigata, connector mamanu e sili atu masani faigata siosiomaga faapitoa connector ituaiga e tele foi, e mafai ona e filifili e tusa ai ma manaoga moni, faatasi ai ma i latou, maualuga vevela tetee, maualuga susū tetee, corrosion tetee, masima tetee ma isi siosiomaga ua maeʻa oloa mo filifiliga.

O tekinolosi gaosiga o fesoʻotaʻiga ua i ai nei le alualu i luma tele, o lea faʻaopoopo le tele o mea i le faagasologa o le gaosiga o le mamanu ma le gaosiga o elemene tekonolosi, e le gata o le mamanu lava ia e sili atu ona faʻapitoa elemene, ae ia faʻafetaui i taimi uma i tulaga eseese o le siosiomaga o le punavai. masini, e sili atu le taua o le vaega o le fetuutuunai ma universality o le faatinoga lautele sili atu ona faaleleia, o lea e sili atu ma sili atu masini vaega o le punavai e faalagolago i luga o le connector mamanu galuega tauave gaosiga, o le a uunaia ai le atinae vave, tutoatasi, le alamanuia connector mai tele. ua tuua toatasi le alamanuia, o le atinaeina o le alamanuia ia sili atu le tomai, o lea e faateleina ai tulaga ma le alualu i luma vave e fetaui ma manaoga o le maketi.


Taimi meli: Apr-22-2019